PARIM FILM, MIS EALES MÜÜDUD

Dokumentalist Morgan Suprlock (Super Size Me) võtab seekord luubi alla brändingu-maailma, mis meie elusid läbivalt üha enam mõjutab, püüdes samal ajal leida oma filmile noiltsamadelt suurtelt brändidelt toetust nende tegutsemise tagamaid paljastava filmi tegemiseks.

Iga firma soovib “müüa” oma toodet ning kõikjal, kuhu läheme, meile midagi müüakse. “Parim film, mis eales müüdud” avab aga uksed suurte reklaamiagentuuride telgitagustesse ning näitab meile kuidas see müügimehhanism sellesse pühendumatute silme eest varjatult toimib. Oma silmiavavas dokumentaalfilmis võtab Morgan Spurlock vaataja kaasa retkele, mille käigus veenab autor mitmeid suuri brände oma tooteid selles filmis esitlema kui “maailma kõige paremaid”, püüdes samal ajal säilitada ülevaadet oma filmi kunstilise visiooni osas. Seda korraldust pole üha kõrgemate panustega mängivas meelelahutustööstus kerge säilitada!

 

Leviõigused lõppenud!